Conectarea televizorului 42 "- 55" (Suspensie)

Acest cupon vă oferă o conexiune standard a televizorului, adică o suspendare pe perete (pe o suspensie nemotorizată) și setarea acestuia.

Costul – 500 MDL.

Lucrările și materialele incluse în costul cuponului:

 
  • Ieșirea specialistului are loc în raza orașului Chișinău. Este posibilă ieșirea specialistului într-o rază de 30 km de la oraș, această ieșire este achitată de Client conform listei actuale de prețuri a Bomba Service (costuri de transport pentru Chișinău, 1 km - 4 lei);
  • Despachetarea și inspecția vizuală a echipamentelor;
  • Instalarea pe perete (la o înălțime de 2 metri în centrul ecranului televizorului) și montarea televizorului de la 46 „la 64“ (inclusiv) la suspensie;
  • Verificarea performanței;
  • Conectarea televizorului la antena terestră;
  •  Instalarea și sortarea canalelor TV;
  • Conectarea și configurarea televizorului la unul dintre sursele semnalului audio-video (antena satelit, cablu TV, DVD, VCR, receptor, etc.);
  • Curățarea zonei de lucru și curățarea rămășițelor rămase după instalare;
  • Demonstrarea muncii noii tehnici și explicarea funcțiilor principale.


Costul unei instalări standarte nu include:

  • Lucrul la asamblarea mobilierului sau schimbarea configurației sale;
  • instalarea unui stand de podea;
  • Accesorii și materiale (filtru de rețea, umerase, cabluri, elemente de fixare);
  • configurarea echipamentelor audio-video sau a altor echipamente.
 
Dacă este necesar, adăugarea lucrărilor și utilizarea. Materialelor adaugătoare, costul acestora este convenit cu cumpărătorul de la locul de instalare și plătit conform listei actuale de prețuri a Bomba Service.
 
* Disponibilitatea, termenii de livrare și domeniul de aplicare al serviciului pot fi specificați în magazinele Bomba sau prin telefon (+373 22) 84-00-50, 84-00-54.
 

Cum lucrăm

1

Tu sau curierul nostru aduce dispozitivul la Centrul de service Bomba

2

Inginerii efectuează diagnosticul complet: hardware, tehnic. Procedura durează 30 de minute.

3

Managerii discută cu dumnevoastră toate condițiile de reparare: costul, termenii, condițiile de garanție.

4

Meșterul se ocupă de reparație: înlocuiește partea defectată cu o piesă originală nouă.

5

După repararea efectuată, ridicati dumnevoatră sau curierul vă livreaza dispozitivul reparat, cu o forma de garantie.