Demontarea unității exterioare

Demontarea standard a sistemului split care constă într-o unitate exterioară cu o lungime de freon de maximum 4 metri (în cazul în care acesta este un sistem multidimensionat sau lungimea rutei depășește 4 metri, suprataxa se face conform listei actuale de preț pentru fiecare unitate interioară separată și metru al traseului)

Costul – 450 MDL.

Lucrări incluse în costul cuponului:

 
  • Ieșirea specialistului are loc în raza orașului Chișinău. Este posibilă ieșirea specialistului într-o rază de 30 km de la oraș, această ieșire este achitată de Client conform listei actuale de prețuri a Bomba Service (costuri de transport pentru Chișinău, 1 km - 4 lei);
  • Inspectarea echipamentului și verificarea funcționabilității acestuia (în cazul în care aparatul de aer condiționat este funcțional și planificarea pentru a fi mutat într-un alt loc - inspecție vizuală, colectarea agentului frigorific);
  • Înlăturarea parantezelor, dacă este necesar (într-o locație accesibilă);
  • Demontarea cutiei de plastic de 1 metru (dacă este necesar); 
  • Demontarea sistemului (blocuri și traseu ) 
 

Costul de dezmembrare nu include:

 
  • Utilizarea echipamentelor suplimentare și lucrărilor suplimentare legate de apelul unui alpinist, platforme aeriene:
  • deschiderea peretilor;
  • etanșând găurile inter-panou.
 
Demontarea aparatului de aer conditionat se face în conformitate cu cerințele tehnice pentru operarea mărfurilor într-o situație în care este necesar să se verifice funcționarea acestuia pentru o funcționare ulterioară.
 
Lucrările legate de dezmembrarea sistemului, care nu sunt incluse în această descriere, sunt plătite separat în lista de prețuri a serviciului Bomba.
 
Lucrările și materialele suplimentare (dacă este necesar) clientul plătește la fața locului conform listei de prețuri a Serviciului Bomba.
 
* Disponibilitatea, termenii de livrare și domeniul de aplicare al serviciului pot fi specificați în magazinele Bomba sau la numărul de contact (+373 22) 84-00-50, 84-00-54.

Cum lucrăm

1

Tu sau curierul nostru aduce dispozitivul la Centrul de service Bomba

2

Inginerii efectuează diagnosticul complet: hardware, tehnic. Procedura durează 30 de minute.

3

Managerii discută cu dumnevoastră toate condițiile de reparare: costul, termenii, condițiile de garanție.

4

Meșterul se ocupă de reparație: înlocuiește partea defectată cu o piesă originală nouă.

5

După repararea efectuată, ridicati dumnevoatră sau curierul vă livreaza dispozitivul reparat, cu o forma de garantie.