Echipamente climatice

cod  SISTEME DE AER CONDIŢIONAT  Preţ *, MDL  (cu TVA 20%)
AC01 Deplasarea meşterului la domiciliu  şi diagnostica climatizorului (cu întocmirea actului de testare tehnică), în raza  350
AC02  Reparaţia climatizorului fără înlocuirea pieselor 400
AC03 Depistarea şi înlăturarea scurgerii de gaz 600
AC04 Reparaţia climatizorului cu înlocuirea componentelor electronice 500
AC05 Înlocuirea compresorului de la 600
AC06 Reparaţia sistemei frigorifice cu înlocuirea pieselor (evaporator, valva reversibilă etc.) de la 600
AC07 Alimentarea sistemei cu gaz (costul gazului şi consumabile nu sunt incluse) 400
AC08 Diagnostica climatizorului mobil 250
UAC04 Demontarea blocului intern 300
UAC05 Demontarea blocului extern de la 350
 
cod  lucrări de profilaxie  Preţ *, MDL  (cu TVA 20%)
AC11 Profilaxia blocului intern 300
AC12 Profilaxia blocului extern de la 350
AC13 Profilaxia totală a climatizorului 600
 
cod TELECOMANDA Preţ *, MDL (cu TVA 20%)
PU02 Diagnostica sau reparaţia telecomanda universală 100
 

SERVICII SUPLIMENTARE 

код Denumirea serviciilor СТОИМОСТЬ*, MDL (+ НДС)
SS01 Transportarea tehnicii electrocasnice (>10kg) în raza or.Chişinău (într-o direcție) 150
SS02 Cheltuieli de transport în afara or.Chişinău, (pe 1km drum) (într-o direcție) 4
SS03 Operaţiuni suplimentare, legate de deservirea tehnicii (montarea - demontarea etc) 100
SS04 Serviciile autoturnului (înălţimea 17 m), pe 1 oră 500
SS05 Serviciile autoturnului (înălţimea 22 m), pe 1 oră 600

*NOTĂ:
 

  • Preţul indicat nu include costul pieselor, materialelor şi consumabilelor.
  • În cazul refuzului de către Beneficiar de la reparaţie cu plată va fi percepută plata în mod proporţional cu volumul de servicii prestate.
  • Costul reparaţiei poate fi majorat în dependenţa de complexitatea lucrărilor.
  • Costul reparaţiei poate fi majorat în cazul impurităţii tehnicii şi în cazul intervenţii sau reparaţii de către persoane necalificate/neautorizate.
  • Lucrările complexe de montare, demontare sau reparaţie şi alte operaţiuni, care nu sunt indicate în această lista de preţuri.

 

Cum lucrăm

1

Tu sau curierul nostru aduce dispozitivul la Centrul de service Bomba

2

Inginerii efectuează diagnosticul complet: hardware, tehnic. Procedura durează 30 de minute.

3

Managerii discută cu dumnevoastră toate condițiile de reparare: costul, termenii, condițiile de garanție.

4

Meșterul se ocupă de reparație: înlocuiește partea defectată cu o piesă originală nouă.

5

După repararea efectuată, ridicati dumnevoatră sau curierul vă livreaza dispozitivul reparat, cu o forma de garantie.